Fashion spotlight Új!

A kapcsolatok tánca és a kétértelműség játéka: az ANSWEAR.HU bemutatja az Öltöztesd életed abba, ami értékes! kampány folytatását a 2025-es őszi/téli szezonra

A két lírai hangvételű reklámfilm a tánc és a szójáték eszközein keresztül vizsgálja a ruhadarabok kétértelműségét, valamint az emberi kapcsolatok sokféleségét az intim hotelszobai jelenetektől a városi szabadságig.

A RUHÁK MINT A KAPCSOLATOK FŐSZEREPLŐI
Az AW25 kampány teljesen új fényben mutatja be ruháinkat: nem csupán praktikus használati tárgyként, hanem az érzelmek és a kapcsolatok katalizátoraként. Az első, hotelben játszódó reklámfilmben, egy fehér Paul Smith ing és egy csipkés Twinset ruha válnak egy intimitásról szóló tánc főszereplőivé.
A szlogen ‘Nem azért kell, hogy felvedd. Azért kell, hogy levehesd.’ – provokatív módon játszik az öltözködés szó szerinti és átvitt értelmeivel.

A második reklám egy parkba kalauzol, ahol egy gyapjú Patrizia Pepe kabát tökéletesen belesimul a két táncos koreográfiájába, és szinte észrevétlenül válik a történet harmadik szereplőjévé.
A szlogen – ‘Nem azért kell, hogy melegen tartson.
Azért kell, hogy elöntsön a forróság.’ – azt hangsúlyozza, hogy egy ruha messze túlmutat alapvető funkcióján: érzések és emlékek hordozójává válik.

„Ruháink kontextustól függően kapnak új értelmezési kereteket” – mondja Marta Sawicka, az Answear imagemarketing-igazgatója. „Az Öltöztesd életes abba, ami értékes! gondolata több szinten is megvalósul: a kapcsolatok sokféleségén, a ruhák kettős jelentésén és a szlogeneinkben megjelenő nyelvi játékokon keresztül.”

NEMZETKÖZI KREATÍV CSAPAT
A reklámfilmeket Adi Halfin rendezte, a koreográfia Emilie Leriche munkáját dicséri.
A hotelszobai jelenetben Mathilde Lin (akit a nagysikerű Harry Styles – As It Was klipjének főszereplőjeként ismerhetünk) és David Lagerqvist szerepelnek. A parkban játszódó reklámban Angele Villanueva Jara, valamint Mermoz Melchior látható. A stylingért Łukasz Witek (Answear) felelt, a médiatervezést a Starcom, a produkciót a Shootme készítette. 

Az „Öltöztesd életedet abba, ami értékes!” kampány új kiadása ismét bizonyítja, hogy az Answear.hu olyan platform, ami a hagyományos e-kereskedelmen túllépve a divatot az érzelmi kifejezés és az emberi kapcsolatok nyelvévé emeli.

Nézz körül az oldalon itt!