A Chloé alapítója, Gaby Aghion valódi vizionárius volt, aki 1952-ben debütáló első kollekciójával úttörő szerepet játszott a luxus „prêt-à-porter” megalkotásában, felszabadítva a nőket a korszak formális, korlátozó divatszabályai alól. A francia divatház modern, légies, mozgásra ösztönző sziluettjeivel a nőket többé nem gátolta semmi abban, hogy megvalósítsák önmagukat.
A jelenlegi kreatív igazgató, Chemena Kamali számára a Chloé lényege továbbra is a márka veleszületett „itt és most” szabadságérzetében rejlik. A Chloé nők illata, a Chloé Eau de Parfum is ezt a filozófiát
képviseli 2008. óta, arra ösztönözve a nőket, hogy teremtsenek mély érzelmi kapcsolatot önmagukkal és egymással, egy jobb, ragyogóbb jövő érdekében összefogva.


A női erő ünneplése
A Chloé új, 2024-ben debütált kampányában Neels Castillon rendező a divatház szabadszellemű értékeit és kirobbanó energiáját négy inspiráló nő történetén keresztül mutatja be, akik gyönyörűek, erősek és szabadon szárnyalnak, koruktól és hátterüktől függetlenül. A kampányfilmben az ösztöneikre hallgató és önmagukhoz hű Chloé nők – Amrit, He Cong, Arizona Muse és Malika Louback – még a szél irányát is képesek megváltoztatni, elhintve a remény magvait és újra kivirágoztatva a világot.


A francia művész, Camille „Seeds” című dala költői szépséggel erősíti fel a film által közvetített érzéseket – a teremtő női energiák pedig a világ minden táján virágba borulnak. Mi vagyunk Chloé.
Együtt bontakozunk ki.
A semmihez sem fogható Chloé rózsa
A Chloé Le Parfum függőséget okozó illata a magával ragadó narancsvirággal és intenzív ámbrás jegyekkel gazdagítja a középpontjában kibontakozó rózsa esszencia sokszínűségét.
A Chloé minden eddiginél intenzívebb illatkompozíciója olyan váratlan komplexitását fedi fel ennek a finoman érzéki luxus-összetevőnek, amely egyedülállóan nőies és érzéki kifinomultsággal ad egész napon át tartó erőt viselőjének.


Mély, valódi kapcsolódás önmagaddal
A Chloé Le Parfum kifinomult illatában a napérlelte narancsvirág mámorítóan citrusos akkordjai fonódnak össze lágyan a Chloé ikonikus összetevőjével, modern csavarral álmodva újra az élettel teli rózsa gazdagságát. A kirobbanóan virágos frissességet a gourmand tonkabab és a vanília édesen meleg akkordjai mélyítik el az illat érzéki lezárásaként, hosszantartó erővel és csábító kisugárzással ruházva fel a Chloé nőt.
Az új illat megszületését Romain Almairac parfümőrnek köszönheti, aki az ikonikus Chloé Eau de Parfum mögött álló Michel Almairac mester parfümőr fia. A köztük lévő, generációkon átívelő együttműködés és
tudás megosztás kitűnő példaként adózik a Maison értékei előtt.


„A Chloé Le Parfum megalkotása során édesapám örökségét szerettem volna ötvözni a saját elképzelésemmel: a Chloé emblematikus rózsa esszenciáját narancsvirággal és vaníliás-virágos jegyekkel öleltem körül, addiktív érzékiséggel gazdagítva az eredeti illat DNS-ét”
– mondja Romain Almairac.
Aranyba boruló illatüveg
A napsugarasan redőzött pliszéket idéző, finoman barázdált illatüveg és a benne rejlő rózsás nedű egyaránt a kampányban megjelenő naplemente aranyló fényében fürdik, tükrözve a Chloé Le Parfum intenzitását. Az üveg nyakát díszítő, kézzel kötött szalag szintén mély burgundi árnyalatban vonzza magára a tekinteteket, összhangban a divatház legújabb kollekcióinak színpalettájával.
A fenntarthatóság jegyében az illatüveg minden kiszerelésében újratölthető.
Hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
Elérhető: 2025. szeptembertől a Douglas, Müller és Marionnaud üzletekben és webshopban, illetve kiemelt magán parfümériákban.