Fashion spotlight Új!

Mamma Mia! Amikor a divat találkozik az olasz életérzéssel – Hódít a Sugarbird legújabb kollekciója.

Kétség sem fér hozzá: a Sugarbird legújabb kampánya ezúttal egészen Olaszországig repíti a divat és a gasztronómia szerelmeseit. Little Italy, avagy – ahogyan a népszerű magyar márka nevezi – az „Olasz Sugarbird Story” részeseivé válhatunk, ha megismerkedünk a nyár egyik legizgalmasabb kollekciójával.
A divatmárka ezúttal nem mással, mint a közkedvelt Trattoria Pomo D’oro étteremmel kollaborált – és mi csak hálásak lehetünk ennek az inspiráló együttműködésnek.

Budapest szívében, az Arany János utcában az év minden napján úgy érezhetjük, mintha Olaszországban járnánk. A mediterrán életérzés itt nemcsak kézzelfogható, hanem életre is kel a sajátos hagyományaival és gazdag ízvilágával együtt.
A Sugarbird csapatától már megszokhattuk, hogy minden egyes együttműködésükben a legnívósabb brandeket keresik – legyen szó hazai vagy nemzetközi projektekről.
Ezúttal az ország egyik legismertebb tradicionális olasz éttermével dolgoztak együtt, és ahogy megtudtuk: ez az együttműködés nem csupán egyszeri alkalom, hanem a jövőben még több közös meglepetést is tartogat. Az autentikus dolce vita életérzés kétségkívül visszaköszön a kampány fotósorozatában, amelyet Jagasics v. Csonka Hedvig, a Sugarbird alapítója és tulajdonosa álmodott meg. A képeket végül az ott született pillanatok tették igazán élővé és izgalmassá.

„A Dolce Vita kollekciónk alapvetően minden korábbi kollekciónkból kap egy kis szeletet. Nálunk mindig jelen voltak a színes, izgalmas, tömény minták, csipkék, amelyek nőiességet, szenvedélyt és érzelmeket közvetítenek. Ez az eklektikus, mégis összhangra épülő szemlélet egyértelműen visszaköszön a kampány egész hangulatán – a fotókon keresztül szinte érezni a napfényt, a pezsgést és az olasz életigenlést. Sosem volt titok, hogy bennünket mindig is inspirált a Dolce & Gabbana világa – a nőiesség, a család, a folklór fontossága és az élet szeretete. Ezek az értékek nemcsak őket, hanem minket is jellemeznek. A Dolce Vita kollekcióban most először jelenik meg ennyire összetetten minden olyan korábbi tematikus elem, ami a márka folk-vonalait képviseli. Ez a különleges anyag egyfajta tisztelgés is – nemcsak az olasz életérzés, hanem az azt hazánkban képviselő baráti kör előtt is. Gianni és Geppo Annoni, a Trattoria Pomo D’oro tulajdonos testvérpárja évek óta közeli jó barátaink – ők azok, akik olasz tradíciót hoztak Magyarországra, és ez előtt mi maximálisan tisztelgünk. A kampány fotózásán Geppo egyébként személyesen is részt vett – nemcsak mint házigazda, hanem mint a stílus egyik aktív formálója. Geppo felesége, Melinda személyes jó barátnőm, így külön öröm volt, hogy ő modellként is feltűnt a kampányban. A fotózás helyszínéül szolgáló „Pomo D’oro utca” – ahol a Trattoria Pomo Do’ro családi étteremben voltunk, továbbá a pizzabárban, ami inkább a fiatalokat célozza meg és a minden generáció számára izgalmas kézműves cukrászdában, valamint a borbárban/sho-ban – valóságos olasz negyedként működött a fotózás idején is. Külön imádtam, hogy a családom is szerepel az anyagban, hiszen a lányom, vejem és édesanyám is részt vett az izgalmas napon. A divat, a tradíció és a gasztronómia tökéletes összhangban fonódott össze – így született meg a Dolce Vita kampány, amely nem csupán egy kollekció bemutatása, hanem egy életérzés ünnepe is lett.” – mondta el Jagasics v. Csonka Hedvig. 

„Amikor Hédivel beszélgettünk arról, hogy a divat és a gasztronómia – mondjuk úgy – Olaszország két meghatározó pillére, gyorsan megszületett bennünk a gondolat: mi lenne, ha ezt a két világot ötvöznénk a magyar hagyományokkal? Giannival régóta hisszük, hogy az értékmegőrzés, a tradíciók ápolása és továbbadása nemcsak szép küldetés, hanem egyfajta felelősség is. A mindennapokban is ezt képviseljük a konyhában, a receptekben, az olasz életérzés közvetítésében. Ugyanezt látja Hédi is a Sugarbird márkával kapcsolatban, elkötelezettség a magyar motívumok, az eredetiség, a gyökerek mellett, miközben modern, nőies és karakteres vonalat visznek. Ez az értékrendi párhuzam volt az, ami elindított bennünket egy közös gondolkodásban. Izgalmas közös projekt született”. – mondta el Geppo Annoni, a Trattoria Pomo Do’ro társtulajdonosa. 

Természetesen a márkától megszokott módon most sem maradunk ismert kampányarcok nélkül: a kollekció fotózásán feltűnt többek között Tápai Szabina, Bódi Margó, Farkas Franciska és Hajdrik Lotti is. A Dolce Vita kollekció nemcsak ruhadarabok gyűjteménye – sokkal inkább egy életérzés, amely egyszerre idézi meg az olasz nyár ízeit, hangulatait és eleganciáját.
Aki belép ebbe a világba, az többé nem csak nézője, hanem részese is lesz a Sugarbird meséjének – ezúttal egy tányér pasta, egy pohár bor és egy csipetnyi stílus kíséretében.
A kollekció folyamatosan érkezik a www.sugarbird.com Online Shop-ba.